friskvårdsdag

idag är det som sagt friskvårdsdag =) kanske inte så jätteroligt men det är bättre än vanliga lektioner iallafall :) jag ska först på en föreläsning om diet eller dietisten (tror jag det var) men det är ju samma sak :P sen så är det dansuppvisning, lunch, och antingen volleyboll eller qui gong *(hur det nu stavas) jag har båda men kommer inte ihåg ordningen, sen så är det brännbollsturnering.. den vet jag att den är sist iaf ;P
vilken bra koll jag har annars :P men vi ska träffas i klassrummet innan så då kan jag ju extrakolla :)

annars så har jag fortfarande ont i magen :/ men det får gå ändå, ska ju va med Elin i helgen :D

nej nu måste jag nog lägga på ett kol, börjar om en timme och jag har gjort nada än så länga :P

ha en superbra dag :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0