fortfarande helt seg

jag vet inte vad det är som har hänt, är så hiimla seg... det är ju jobbigt att va det :P haha!
skulle behöva skriva en bokrecenssion (hur det nu stavas) så jag kan lämna in den och få det klart, men jag har ingen ork i kroppen. vill bara lägga mig ner och sova....

och något som jag har märkt är att jag skulle behöva köpa lite nya kläder, men just nu är man ju lite luspank om man säger så... kanske får vänta ett tag till, men ngt som jag annars verkligen skulle behöva är kläder till skolavslutningen, vad ska man ha på sig? ngt förslag? har skickat efter två grejer men om dom hinner komma i tid är ju en helt annan sak, så det skulle ju va bra om man hade något i backup :) men vad ska man egentligen ha på sig, jag slutar ju "bara" ettan så det behöver ju inte va värsta klänningen lr nge sånt men lite fin vill man ju ändå va, ni vet lagomt fin, inte värsta nobel-fin men inte sunkig... aja det löser sig nog.. får ta med mig Elin på en liten tur :) om hon vill? =)

nu ska jag nog ta och slänga mig i sängen och kolla lite på tv och sen soooova, guud så skönt! och jag har ju nationella imorgon i matte i två timmar så då kan det ju va bra om man är lite utvilad så man inte somnar när man sitter där ;P

så då säger jag godnatt nu! <3



 

Kommentarer
Postat av: elin

joo, vi ska köpa avslutningskläder du och jag :)
jag ska ha ljusa jeans och en fin blus till. låter det bra ? :)

2008-05-14 @ 16:33:09
URL: http://elixerixon.blogg.se
Postat av: sofie

va roligt :D
japp, det låter asbra ;D

2008-05-14 @ 16:50:50
URL: http://sossefis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0