Boring!

skulle egentligen göra ett arbete om reumatism just nu, men jag orkar inte, och sen så tänkte jag att jag kan göra det hemma, i lugn och ro plus att vi har färgskrivare vilket skolan inte har. Information har jag redan hittat lite så jag har ju gjort litegranna iallafall :)

pratade nyss med Elin i telen och hon ligger hemma och solar, fyfan vad avis jag är, jag vill också va hemma när det är sånt här väder :/ usch! nu gillar jag henne inte (asså för att hon kan va hemma och sola och inte jag) BÖL!!!!
Men annars är hon hur snäll och bäst som helst :P tihi

aja, nu ska jag gå tillbaka till att göra ingenting ...

trevlig uppdatering va? ^^ :P

aja. Pusshejs

Kommentarer
Postat av: elin

hahha , vet du hur vaaaaaaaaarmt och skööööööönt det ääääääääääär! ;) <3 mouhaha!

2008-05-29 @ 10:51:38
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag kan förstå det :P du är så gullig <33

2008-05-29 @ 16:36:19
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0