asså snart så...

jag lovar snart så slänger jag våran skrivare in väggen och jag menar fullt allvar, jag blir så jävla arg på den, hur svårt ska det vara att skriva ut ett j*vla papper ?? okej, konstigt att jag sitter och dampar på våran skrivare, men kom igen hur svårt ska det egentligen va att skriva ut, den funkade ju i början. fasen va frustrerad jag blir!!!!

aja, var ute och gick vid sex nån gång med Clara =) vi gick hela djulö alé (hur stavas det egentligen :P?) skönt och få röra på sig lite, prata om en massa o så. 
annars har jag inte gjort så jättemycket idag, hoppat lite studsmatta och bara tagit det lugnt.
ska läsa lite läxor sen är det nog dags att sova då det är skola imorgon..

så då säger jag GODNATT och sov så gott! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0