trevlig fredag ;D

hallu!
igår så var vi hos erika :) var jättetrevligt! det är altid kul o umgås med underbara kompisar <3 vi sjöng singstar och hade det skojj ^^
sen så sov vi kvar där tills idag och tog två-bussen hem.. kollade på film o snacka lite skit ;)
när vi sen kom till stan, jag, elin och jessica, så blev jessica upphämtad och jag o elin drog till mc donalds och käka lite till hennes buss gick 15.20...
sen så har jag inte gjort så jättemkt mer, ska ta och läsa i min engelska-bok som ska vara utläst tills på onsdag har jag för mig att det var. annars så blire väl bara och kolla på tv och ta det lungt :)
Ni får ha det så megabra! Och tack för en underbar kväll igår :) <3

jag förstår inte varför jag övertänker så...
man vill ju inte göra nge fel lr verka vara för påflugen...
men jag kan inte sluta tänka på det..
???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0