så var det vitt igen!

japp, ni läste rätt, det snöar för fult här, visst jag älskar snön och vintern o de, men inte när det är snöblask! då äre uschi! :P trodde det var slut med det här för denna vinter och att våren var på väg men nejdå...
aja, idag så har det varit skola som vanligt, måndagar brukar va jobbiga men inte idag :P dagen börja med att vi på historia-lektionen kollade färdigt på troja :) sen matte och det var inte såå jobbigt, sen lunch, sam, idrott då vi hade skattjakt xD var lite roligt faktiskt >< och sist var det natur och från den fick vi sluta lite tidigare :D det uppskattas alltid ^^ vi fick även reda på att vår lärare hade tagit ledigt på torsdag vilket betyder att vi då inte har ngn natur och att jag då har sovmorgon till 11.05 (lr asså jag börjar då :P) då blev jag väldigt glad kan jag säga =) kan man sova lääääänge :D
annars så har jag inte gjort så mkt, gjort lite läxor men jag måste göra mer, ska snart skriva en om min grekiska gud som jag har skjutit upp hur länge som helst, men han har ännu inte frågat mig om jag e klar o så, men kanske bra o få det gjort :) sen ska jag även göra lite franska o läsa i min engelska bok..
Nej nu ska jag ta och börja med min gud :P
Hejsvejs!

image33

(kreta )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0