så roligt med regn...

uhm, NEJ, det är sååå himla jobbigt när det regnar, och det blir ju fuktigt då (daa smart jag e va :P) och mitt hår tål verkligen inte fukt, så hit med sol lr íaf bort med detta fuktiga väder :/

aja, igår så va jag till clara o fika, gjorde kladdkaka och så åt vi glass till det, satt och prata om allt möjligt, var riktigt trevligt, har inte gjort det på läänge så det var bara roligt :) 

annars så var det ju skola som vanligt idag men det var en förändring i dagens schema: Jag skulle till tandregleringen, hade tid vid 12.30. Väl där så tog dom fotton och röngten (stavas det så?) och en sån där avgjutning som man gör, gick faktiskt bra, hade "stressat" upp mig lite men det var ju inte alls farligt :P Var färdig lite efter 13.30 och det var ju fortfarande skola, så det blev åka dit igen och ha en 35min lång lektion :P
och nu så sitter jag här. ska ta och plugga till engelskaprovet som jag ska göra imorgon, alla andra hade ju det idag men då var ju jag till tandregleringen så då prata jag med min lärare så jag ska göra det imorrn när alla har nybörjarspråk. Det var nog allt för idag och igår..
Ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0