och det fortsätter...

japp, det bara fortsätter o snöa! det snöar, blir kvar, smälter och så snöar det igen, nee usch säger jag! xD
annars idag så har jag varit på stan med Elin och Jessica :) var trevligt de! tog en fika (biskvi som vanligt ><) och sen så gick vi o kolla lite på stan ett tag då jag skulle ha en tröja lr vad man ska kalla det som jag kanske kan ha på fredag :) jag hittade en svart så nu är det bara och vänta på att fredag kommer så får vi se hur det slutar har ett annat förslag så får se hur det blir.. hoppas det blir bra vilket som :)
ska snart ta och läsa lite svenska och sen i min engelska-bok, bytte idag för den jag läste var så krånglig så då frågade jag om det var okej om jag bytte och det var det :) och hon sa att eftersom att jag bytt bok så kunde jag kanske även få lite längre tid på mig =) så det var snällt!
och ikväll så är det ju gossip girl :D en av ljuspunkterna på veckan :) det är ju såå himla bra!!
nej nu ska jag kila!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0