lördag

haalloo!
idag får det oxå bli ett sånt här inlägg där jag berättar om både igår och idag :P
så igår så var det först skola, sen så kila jag ner på stan där jag träffade Elin, Mattis och Jessica för en liten fika :) trevligt de! sen på kvällen så sov Elin över här, käka pizza och kolla film.. var även ute och gick en sväng med Decha :)
och idag så tog hon 11.20 bussen hem då hon skulle gratta hennes mormor :) och jag ska inte göra så jättemkt, kanske plugga lite, ja vet jag skriver det i typ varje inlägg, och 80% av gångerna så gör jag faktiskt läxer :P men ibland så fastnar jag framför tv:n ist, det erkänner jag xD men vi har såå hiimla mkt oftast så då måste det ju göras lr ? :P
Aja, Ha det så bra:)
Hejdå!

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0