hemkommen!

hallojsan på ar allihoppa!
kom hem för typ 30min sen, och gud va jobbigt det är att sitta i en bil i flera timmar, men som tur va så stanna vi hos farmor och farfar på hemvägen och åt lite mat där, sen så bar det av hem igen.. har ju vart i sälen sen i torsdags :) har varit helt underbart =)  åkt skidor varje dag och jag har faktiskt lyckats ramla 2ggr, så nu har jag ett jättevackert blåmärke på ena skinkan ;D hur snyggt som helst!
och snart så kommer ELIN :D har längtat efter dig hur mkt som helst!!! får se vad vi hittar på för nge roligt ;P
och imorrn så äre typ singstar/filmkväll hos erika :) kommer bli askuul!

nej nu orkar jag inte skriva nge mer :P ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sen i torsdags eller :P

2008-03-29 @ 12:00:29
URL: http://tiddelipommm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0