hejsanhoppsan!

varit på stan med elin och mattis och fikat idag :) trevligt de! åt en biskvi, "det vanliga" hahah!
köpte ansiktsvatten och en ansiktskräm, kollade även på ett par skor som jag hade tänkt å köpa men när jag väl prova dem så tyckte jag inte att dom passa mig så väldans mycket :P så då hoppa jag över det, men det kommer säkert fler tillfällen :)
annars så ska jag göra matte, har en inlämningsgrej som ska vara färdig på torsdag och jag har GANSKA mycket kvar :/ men som tur e så har vi håltimma imorrn så då kan jag jobba lite då med =) sen på fredag så e det franska-prov, måste nog börja plugga snart, ska ju försöka lära mig att börja plugga i tid.  och idag fick vi reda på att vi ska läsa en engelsk bok, det är ju inte de att det är jobbigt eller svårt att läsa på engelska utan det är de att vi även ska läsa en bok i svenskan också, under samma tid, får se hur det går, det enda positiva jag ser är att de på olika språk så det kanske underlättar :)
nej nu ska jag ta o göra lite matte, Hejdå!

image26
(hade ingen annan bild på fikabröd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0