haallluuu

igår och idag:
igår så träffade jag Elin och Mattis på stan en snabbis, efter det så åkte Elin och jag hem till mig och Mattis hem till henne, och runt fem nån gång efter att Elin och jag fixat oss lite så bar det av till Mattis :) Och runt nio nån gång så gick bussen till vingåker för lite festande ;) det var först hos en som hette Jonas och sen bar det av till Erika :) där sjöngs det singstar och lite allt möjligt ^^  var asroligt!
sen lite innan två så var pappa så snäll så han kom o hämtade oss :) och så har Elin sovit över här O)
och idag så åkte Elin hem med 11.20 bussen och då gick jag raka vägen till ica nära för att köpa litee godis, och gud va besviken jag blev, dom hade typ inget som jag gillar :/  tragiskt :P
annars ikväll så blire väl kolla på melodifestivalen och bara ta det lungt :) det var väl allt för nu.
hare bra!!!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0