...

direkt efter att jag skrivit förra inlägget så såg sängen så inbjudande ut så det sluta med att jag sov i ngra timmar, hoppas bara att jag somnar lätt sen, för om jag sovar¨på dagen så brukar jag ha det svårare att kunna somna på kvällen, men jag e fortfarande rätt så trött :P så det ska nog gå så bra så ^^ :)

och ikväll så ställer vi ju om klockan till sommartid, vilket betyder att vi ställer fram klockan en timma, så om klockan e t.ex. nio idag så blir klockan då tio imorgon. så glöm nu inte att ställa fram klockan om ni har nge viktigt imorgon, det vore ju inte så roligt om man missar kanske ett tåg lr en buss bara för att man har glömt att ställa fram klockan en timma!

och imorrn så blir det läxor, man har ju inte direkt orkat göra dom under lovet så det får bli imorgon, får även ta och läsa i engelska-boken, sa ju att jag skulle göra det idag men jag är för TRÖTT!! :P

nu ska jag ta och glo lite på tv och sen försöka sova igen! så jag säger:

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0