en lååång dag

gomorron! uppe ganska tidigt för en torsdag, men det beror på att sahra och jag ska göra färdigt en matteuppgift till inlämnings"grejen" , ska vara inlämnat idag, men som tur e så han jag typ göra färdigt nästan allt igår, förutom den här sista då, så då ska vi göra det nu innan skolan börjar :) ska träffa henne runt tjugo, kvart i nio och sen börjar vi halv tio, vi hade ju kunnat gjort det på en lite längre rast eller på lunchen men kollade på schemat igår och märkte att matten är direkt efter natur(vår första lektion då).  Så då kilar jag ner lite tidigare.
Annars idag så blir det mkt plugg till franska-provet som jag har imorron, och nej jag har inte lärt mig än att plugga i god tid :/ det blir väl göra mitt bästa denna gång me... sen på kvällen så är det ju tennis som vanligt :)
nej nu måste jag verkligen göra mig iordning, ska träffa henne om en halvtimma och jag är inte ens halvfärdig PANIIIK!!!!!!!
hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0