tråkigt

sitter nu bara här och tråkar, inte så roligt, visst det kan va skönt att inte göra nånting ibland, men inte nu :/
aja, kanske spela lite bubble ;P haha (ett skitroligt dataspel för er som inte vet  :P)
det kan man ju roa sig med ett tag :P
sen ska jag nog gå och lägga mig tidigt(are) idag, då vi åker innan kl 6 imorgon bitii, men man kan ju alltíd sova i bilen ;P

Tänk nu är det inte alls långt kvar, vad kan det va? lite mer än 15h kvar tills flyget går/åker, om allt går som det ska vill säga, men det hoppas vi :)
Skriver så fort jag får en chans =)

Nej nu ska jag nog ta och spela lite bubble :D
Ha det superbra allihoppa :D Pusss

Kommentarer
Postat av: elin

alla som vill att sofie ska stanna hemma klappr nu klappklapp

2008-06-17 @ 21:35:37
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0