Torsdag

idag är det näst sista torsdagen för denna termin, hur skönt är inte det :) och sen om man inte räknar med idag så är det bara 6 skoldagar kvar då vi slutar nästa lördag :) Men på lördan då så går vi inte så länge, tror det var en halvtimma eller någe sånt. Så det är ju skönt :)

Idag så blir det en slapp dag tror jag, först så är det naturkunskap och där håller vi på med ett eget arbete och jag gör mitt hemma så kan jag ju bara göra ingenting, men jag tror nog att jag gör svenskaläxan som är till på tisdag så har jag den gjord, sen matte,och hur jobbigt är det egentligen, mitt betyg är redan klart så jag behöver ju inte anstränga mig nu direkt, sen samhällskunskap där vi också håller på med ett arbete fast i grupp och jag är klar med min del. Och nu kommer vi till dagens sista lektion, italienska, och då så ska vi ner på stan och fika på ngt trevligt ställe :) så det ska bli roligt!
Jag tycker det blir en slapp dag iaf ;P

Sen ikväll så åker jag och Elin till Sthlm där vi ska sova hos hennes syster och Gustav :) ska bli askul, vet ännu inte hur länge vi stannar men jag gissar på typ lördag. =) Och så ska vi ju kanske shoppa, ska se om jag hittar ett par vita shorts och kanske nån fin topp, men jag kan ju inte shoppa för mkt, måste ju spara lite till USA också :D

Nope, nu ska jag ta och fixa lite =)
Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0