torsdag

idag är det torsdag och imorgon är det fredag, och då har vi bara en lektion, och den varar i 45min, så det är ju väldigt skönt :) eller ja det är inte obligatoriskt men jag har inget bättre för mig så då kan jag lika gärna sticka dit, 45 min hit eller dit, ska ju ändå till biblan, ska nämligen kolla om det finns nån bra engelsk bok som jag kan ha med mig på onsdag :) skulle va rätt så bra, ska ju sitta på ett plan i mer än 9 timmar, så det kan ju va roligt att ha ngt att läsa så man bara inte sitter där rakt upp och ner och har sketatråkigt :P

annars just nu så är jag hos elin :) har käkat lite mat och goodis ;P som vanligt då, kanske borde trappa ner, på godiset då, vill ju inte sluta som en 500-kilos tjej som inte kan göra ngt. det vore inte så roligt..

jahapp :P
ska kila, hare så bra :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0