Solat

Idag så har vi legat vid poolen halva dan och bara solat och badat :) Har varit huuuur skönt som helst! Och jag är glad att vi låg vid poolen för sanden är typ stekhet, hatar när den är asvarm, och nu har jag ett skäl: jag har fått BLÅSOR UNDER tårna, fick det när vi skulle gå ner och bada i havet, och det gör skitont ska jag säga er!!!!!! så jag hatar asvarm sand.....

Annars är allt jättebra här borta :D
Ska nog åka till ett shoppingcenter lite senare =)
Det var nog allt för tillfället :P

Hare super <3

Kommentarer
Postat av: elin

tips: sätt ner tån/foten, RAKT ner i sanden, sedan rak ner (under sanden) där är det svalt, bara ytsanden som är varmt ;) så gjorde alla araber när vi var i tunisien ;) det funkar!

2008-06-28 @ 21:42:09
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: sofie

jag testade, och det funkade inte om man säger så, det var typså jag fick blåsorna :/

2008-06-29 @ 19:43:10
URL: http://sossefis.blogg.se/
Postat av: elin

då har du inte tekniken ;) får visa :D för det funkade i tunisien, och där vare hothothot :O :D

2008-06-30 @ 16:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0