Skolans dag!

Hallu!
Idag så var det Skolans dag :) var väldigt roligt (enligt mig då :P) min klass var utklädda till basketspelare och på armar och ben så hade vi kakao blandat med vatten så att vi blev BRUNA :P vi var ju bruna i ansiktet med men där hade vi vanligt smink, tjejerna var basketspelare och ngra killar var cheerleaders ^^ sen hade vi även en maskot, en tiger ;P
vi vann även en tävling :D fick en handuk som pris där det stod Skolans Dag, sen så kom vi även trea i en annan tävling, så det var ju bra, och vi var bara med i två eller tre "tävlingar" :)
En dag jag inte kommer glömma ;P

Sen idag så har jag varit hos mormor och hjälpt henne lite, ska även dit imorgon och då ska hon hjälpa mig med två tröjar som är förstora och förlånga, eller ja ena är för lång och den andra är för stor, så jag hoppas det blir bra =)

Och så har jag varit och färgat mina ögonfransar så att jag slipper ha mascara när vi åker till USA nästa vecka, så det blev bra :)
Efter det så gick jag och mamma på stan, för jag skulle kolla på skor som jag ska ha på avslutningen, och fyfasen vad dåligt utbud det finns här, asså det finns ju skor men hur många av dem är fina liksom. Men jag hittade ett par, ett par ballerina som jag hade kollat på förut :) så nu är dom mina =) så jag hoppas det blir bra :)
Köpte även rengöringslotion.

Nu ska jag ta och skriva mitt arbete som ska lämnas in senast imorgon :)  Men jag har ju hela kvällen på mig ;)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0