Shopping

Det blev till ett shoppingcenter som vi åkte till, dom är ganska stora om man säger så ;P Men då är det ju mkt och titta på så det är skojjigt ;D
Köpte iaf en tennis-väska, en ljusroooosa, jag tycker den är huuuuur fin som helst :D Och sen så köpte jag ett par svarta klackskor för 60kr, japp 60 svenska kronor, jag tyckte det var asbilligt, så då gör det ju inget om man inte använder dem så mkt eller om man bara använder dem en gång, det är inte sån hög klack, men det är en liten iaf.
Bilder på grejerna kommer säkert att komma upp, men vi kom som sagt precis hem.

Sen så kommer det väl komma upp ngra på lite som vi sett o så, men det blir senare :)

Nej nu ska jag gå och söka upp dem andra..
Hejsvejs <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0