passar på nu igen

än en gång så sitter jag nu här i den varma datasal och har samhällskunskap :P
så j*vla varmt och skönt det är :D satt nyss ute och solade i typ en halvtimme, jag undrar hur varmt det kan va egentligen, runt 30 grader i solen, det känns som det iallafall :D
vilken tur att jag tog kortbyxor på idrotten idag då, annars så skulle jag ju ha dött :P idrott har vi efter denna lektion, vid halv ett tror jag, när det är som varmast, en del ska bada men asså jag har ju kläder och så men jag orkar inte :P tar en vanlig lektion istället =)

sen så tror jag nog att jag drar hem från naturkunskapen, vi håller ju på och gör våra arbeten och jag ska göra mitt hemma så då kan jag ju lika gärna dra hem, så kan jag sola och sen göra arbetet mot kvällningen :) låter som en bra plan i mina öron eller vad säger ni? :)

Nej nu ska jag ta och skriva om Folkmorden i Rwanda =)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0