onsdag

så var det sista onsdagen på denna termin, och på lördag så slutar vi :) och sen på fredag så är vi typ lediga, har bara en lektion, men ska höra om vi inte kan slippe den, gå till skolan bara för att ha lektion i en timma, nee det orkar jag inte. :P
vi får se hur sammarbetsvillig hon är ^

sen igår så kom Elin till mig och sov över :) gjorde inte så jättemkt för båda var aströtta så det sluta med att vi somna :P men då var vi ju iallafall utvilade när vi vakna ;P men vi hann iaf gå på mc donalds så att Elin fick i sig lite nyttig mat ^^
och innan Elin kom så var jag över till mormor, hon skulle hjälpa mig med två "tröjor", så då gjorde vi det och det blev ett bra resultat :) den ena av dem ska jag ha på skolavslutningen :)

idag är det en vecka kvar tills vi åker till florida :D guuud vad jag längtar!

aja, det var typ allt :P

tihi! Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0