Mjukglass

vi gick som sagt till kiosken och köpte glass :) mjukglass blev det med noisette topping, hur gott som helst! :D och självklart så köpte vi godis, så det har vi käkat :)

vi har även åkt ut med båten en gång till, och jag skulle då hoppa i (asså från båten), Elin trodde inte att jag skulle våga men till slut gjorde jag det, dels också för att jag tappa balansen men ändå, sen när jag skulle upp igen i båten (för vi var ju inte direkt nära nån brygga ) så var jag smidig som en stor j*vla blå val, jag hoppar upp, båten välter lite åt sidan, jag åker ner som jag vet inte vad och vips så ligger jag där på båtens botten, fasen vad vi garva alltså xD men detta var första och sista gången jag gjorde så kan jag ju säga :P lr ja om båten har en stege så kan jag ju göra det igen, men inte utan :P
men sen så badade vi vid en riktig brygga =) men att komma upp där var lika svårt det iaf nästan, bryggan kunde ju inte välta iaf :P hahaha!
men gud så skönt det var i vattnet, det var ju inte alls kallt, lr ja lite kanske men det var ju skönt, men det kunde ju ha varit varmare, men sen så får man ju tänka på att det är ju bara den 1:a juni idag. Men roligt har det varit iaf :D

har inte gjort så mkt mer, solat, käkat lite mat och så :)
men nu ska jag inte babbla massa strunt :P hare bra!
Pusss <3


här har vi då legat och solat idag :)
hur skönt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0