Hej igen!

Hejsan allihoppa!
Sry att det har tagit sålång tid nu innan jag skrivit men datorn har krånglat, men nu funkar det som vanligt iaf för denna vecka :)
Allt hittilss har varit jättebra. Vi har gått på alla Disney's fyra parker, Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot center och Disney's Hollywood Studios, så det har vart asroooooooligt :D

Men kan inte berätta så mkt nu, för vi ska gå och äta frukost,för klockan är ju bara 9 här, vi går 6 timmar back från svenska tid.
men kan säga att vi nu är i Fort Myers :) och kommer vara här i fem dagar tror jag det var, ch hotellet är jättegulligt ;P
Kanske kommer bilder senare i veckan när jag får tid.
Men nu måste jag verkligen kila, dels för att jag är aaaaaaaashungrig och dels för att dem st'nger frukosten om typ 50 min :P

Hare super för det har jag ;P
Pussspusss och saknar er därhemma <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0