God morgon

God morgon på er :) sovit bra?
Idag så är det bara 8 eller 7 skoldagar kvar sen så är det sommarlov :D lääängtar! och det betyder att det då är 14 dagar kvar tills vi åker till USA :D ska bli askul! men jag kommer ju såklart sakna alla här hemma :) <3

Idag iallafall så är det bara en vanlig skoldag med ett engelskaprov som jag inte pluggat ngt till, :/ men det ska nog gå bra, brukar inte va så jättesvårt, så hoppas det går bra :)
Annars är det bara en helt vanlig dag.

Ska ta och göra mig iordning nu.
Pusss <3

Jag hoppas det inte är mig du menar, vill inte att du ska känna så

Kommentarer
Postat av: elin

jag har sovit skit dåligt ;p venne varför, men inatt ska jag sova som en stock ;p saknar dig :(...

<3

2008-06-04 @ 23:02:13
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: sofie

låter bra de ;) asså eh du fattar :P saknar dig med <33

2008-06-05 @ 08:01:38
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0