God Morgon

Tisdag morgon är det idag och imorgon onsdag morgon åker vi till Florida :D Gud vad jag har längtat, men nu när dagen har kommit så nära så känns det nästan overkligt :P bara tanken på att imorgon vid den här tiden så är jag på arlanda och väntar på att få gå ombord på planet som går 10.15, yey!

Men jag kommer att uppdatera så mycket som jag kan :) Vi ska ta med den bärbara, och om jag fattat rätt så ska dom ha internet på hotellen :) så det kommer nog inte bli helt tyst från min sida ;P Och kameran följer ju med självklart, så kanske det kommer ngra bilder oxå  =)

Annars idag så ska jag följa med pappa till Norrköping, skulle köpa ngt, så då tänkte jag, ska jag sitta hemma och tråka eller ska jag följa med, och som ni nu förstår så blev det ju följa med :)
Och sen ikväll blire packa packa och packa :P Har inte börjat än, men det är luungt, om man gör det dagen innan så tar man bara med det viktigaste (enligt mig), packar man långt innan så kan det ju lätt bli så att man tänker men det här KAN ju va bra och ha med sig, men min strategi för denna resa är att ta med sig så lite som möjligt, och försöka se om jag hittar något därborta :) men det ska jag nog lyckas med ;) :P

Nej nu ska jag sluta babbla och gå och göra mig iordning,
Hare super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0