Usch!!

Det bara regnar och regnar och regnar, så himla tråkigt.. just nu öser det som bara den, och förut åskade det :/ Usch usch!
Får hoppas att detta är det sista regnet på ngra dagar, vart har SOLEN tagit vägen egentligen???
Det enda man kan göra är ju o sitta inne, :(

Kom annars hem idag från Elin, har ju varit med den gumman i helgen :) Och sen dess har jag inte gjort så mkt, dels p.g.a. detta pissväder, har bara kollat tv o så, men faktiskt så har det endå varit ganska skönt för då kan man vila upp sig inför arbetsveckan =)

Tror nog att jag ska ta o äta lite melon o kika på tv :) mums!
<3


GUD vad jag längtar tillbaka!
Vill dit snart igen :D
(btw jag har bh o handduk på mig ;p även fast det kanske inte syns så bra :p )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0