Tjooo!

Hallu! Allt bra med er :)? Här är det bara bra, men har lite ont i magen, får hoppas att det går över snart =)
Nu har Elin kommit hit, var o hämta henne vid bussen förut ;p har typ inte gjort så jättemkt, käkat glass :p men jag borde nog dra ner på det, inge bra o känna en som jobbat på GB och som får eller får köpa litegranna, sånt som det är lite fel på (fast enligt mig är det nästan det som är godast ;p ), men man kan ju unna sig ibland, och jag får nog ta och skära ner till ibland om det ska bli som jag vill :) aja :p

jag är TRÖÖÖTT! ville bara säga det, visst hon är bara typ kvart över tio men jag gick ju upp kvart i sex så man kan väl förstå om jag e trött.. lr? ;p

nu ska jag sluta babbla massa onödigheter :P
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0