Sry för dålig uppdatering

Det har varit väldigt tomt här nu med uppdateringar, men det är bara för att jag har jobbat nu fem dar i streeck. Och när jag kommit hem så har jag varit ganska så trött, så det har slutat med att vi ätit sen slängt mig i soffan och vips så sover man.. Och man kan ju inte skriva när man sover ;)

Men nu sitter jag här igen och skriver =)
Är just nu hos Eliiiiiin :D Kom hit igår kväll runt 6 nån gång, då dem höll på och grilla så då fick jag äta med dem o såå :)
Och nu så sitter vi också och väntar på mat!! :P Hörde att det ska bli fläskfilé i sås med ris, en rätt som ligger i topp på godast mat :) enligt mig då!

Annars så vakna vi vid tolv (tänk JAG sov till TOLV!!) men det var nog välbehövligt =)

Nej nu ska jag få liv i Elin!
Hare så braaa!
Pusshejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0