Nu har man börjat jobba

Eller jaa, jag började egentligen igår, men efterom att jag inte skrev ngt igår för att jag var så trött så jag somna framför tv:n så skriver jag nu =)
Har då nu jobbat i två dagar. Jag jobbar i en mataffär, plockar varor, eller frukt och grönt är det, fast idag blev det lite fryst också. Men det är mycket gå runt och fram och tillbaka, fast man vänjer sig.
Denna vecka kommer jag jobba tills på fredag, sen så är jag ledig lördag och söndag.
Jag kommer jobba i sammanlagt lite mer än 3 veckor.
Nästa vecka blir det inte lika mkt eftersom att J-O (som jag typ är ist för) kommer tillbaka, iaf för den veckan men sen är han ledig två till och det är då det blir som "vanligt", eller ja som den här veckan ungefär.
Men hittills har allt gått jättebra, lite trött i bena men bra.

Och imorgon så ska jag till tandregleringen för att spänna. Har en superbra tid, kl 8.00 ska jag vara där. Så det betyder då att jag får lite sovmorgon (eftersom att jag börjar sju annars) och så börjar jag igen runt nio och så jobbar jag till 3 eller 4, så det blir inte en sån lång dag vilket är skönt :)

Nej nu ska jag sluta tråka ut er mer :P
Hoppas ni har haft en bra dag trots det dåliga vädret :)

Ska nog ta och slänga mig framför tv:n nu.
Ha en bra kväll :D
Pusshejsan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0