Måndag

Idag så har jag jobbat från sju till fyra, bara fyllt på o fyllt på :P Och sen när jag kommer hem o sätter mig i soffan så råkar jag somna, det är väl ett bevis på att man e trött ;p haha men det var jag, så det var skönt med en liten tupplur :)

Imorgon e jag ledig, skönt o få sova lite längre men jag kommer antagligen vakna tidigt bara för att jag är van med det :P

Sen så kanske Elin kommer ikväll :) och sover över, hoppas det, för vi träffas ju inte så mkt när jag jobbar o så : /

Nu hör jag åskan mullra :( varför måste detta dåliga väder fortsätta, men jag såg nånstans att det kanske skulle bli lite småsoligt nån gång under veckan :) får hoppas det!

Tror att jag ska ta och slumra lite till nu :p
Pussens <3

Kommentarer
Postat av: elin

ska bli ruuligt

2008-07-21 @ 19:49:30
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: sofie

jaa :D

2008-07-21 @ 22:30:36
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0