Måndag + Tisdag

Skrev ju aldrig igår så det får bli en sånhär två i ett inlägg :P

IGÅR: Då åkte vi till Everglades och kollade på alligatorer :) ´Vi såg tre eller fyra stycken, men hon som körde båten sa att dem brukar sova på dagen och sen va vakna på natten, så dem kan inte garantera att man ser nån men det gjorde vi :) Så det var roligt! (kommer komma bilder från nästan allt men har inte haft tid att ladda upp :/ )
Sen så var vi till ett köpcentrum, där jag köpte en klänning :) Hoppas den är fin, jag brukar ju vela som jag vet inte vad, men det bästa är att man typ kunde ha den som ett linne också =)

IDAG: Idag har vi legat ett tag vid poolen, solat o badat :)
Sen nu om typ 20 min så ska vi åka till Miami :) Skulle nog åka till ngt shoppingcenter där med, men som vanligt så får ni veta mer sen.

Det var nog typ allt jag hade o skriva av mig nu :P

Hare super så hörs vi sen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0