ledig - solsken - sola - käka glass

det är ungefär hur denna dag kommer att se ut för mig today. och jag tycker att det låter helt underbart, äntligen sol när man är ledig :)
fast jag måste nog ta och verkligen städa rummet, gjorde det lite i lördags men det betyder inte att det fortfarande är rent nu ;p

vad ska jag mer skriva, asså det finns inte så jättemkt eftersom att jag jobbar typ varje dag, så det enda jag gör är jobbar, äter mat och sen sover :p
men sen nästa vecka är det sommarlov för min del :) så det ska bli skönt men det är ändå roligt o jobba, dels på grund av dem som jobbar där men även för att det är roligt att tjäna lite egna pengar, så när man shoppar så vet man att det är ens egna pengar, som man själv har tjänat ihop :)

nope, nu ska jag gå och leta fram sololjan ;)
ha en superfin o bra dag :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0