Independence Day

Igår var det ju 4th of july här i USA, och dem firade kan man säga :P Det började vid tio  med en stoor parad som gick precis utanför vårat hotell och vid poolen där vi låg så självklart kolla vi på den. Dem vet hur man kan fira ska jag säga, dem åkte runt i olika bilar, brandbilar (nya o gamla) och så slängde dem ut godis och delade ut flaggor och solfjädrar med USA's flagga på.
Sen vet jag inte vad dem gjorde för att fira då vi låg vid stranden, men vi har ju åkt runt och då har vi sett när dem har förberett o så =)
Men till det som jag tyckte var bäst, och det som blev slutet för dagens firande, FYVERKERIER och då menar jag verkligen FYVERKERIER. Nyårsafton hemma var ingenting emot detta. Det var hur fint som helst, vi satt som hökar  (eller vad man säger :P ) och bara tittade ( vi satt på rummet för att det spöregna :/ ). Men vi hade superbra utsikt eftersom dem skjuter ju inte bara på ett ställe, så därifrån vi stod så kunde vi se mer än typ 7 st som höll på o skjöt :)
Det som var mest coolt var dem som såg ut som hjärtan, hur coolt är inte de!? ;P
Men det var en bra dag och jag är glad att vi stanna kvar en extra dag, det var det värt :D

Och idag så åker vi hem till Sverige :/
Men på ett sätt ska det bli skönt, sova i sin egen säng och bara komma hem, träffa alla igen o så :)

Nu måste jag kila för datorn ska packas ner, men jag hör av mig sen när jag kommer hem imorgon. Är hemma hemma där jag bor runt elva på morgonen nån gång.
Hare bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0