Hemma

Nu var man hemma igen,. Eller vi kom hem vid halv ett tror jag men sängen såg så lockande ut då jag typ inte kunde sova nånting när vi flög, kanske max en timma men inte på sträck. och det är inte så mkt om man tänker på att det sammanlagt tog 10 timmar o flyga. Först 8½ från miami till frankfurt sen ca 1½ (lite mer kanske) från frankfurt till arlanda.
Och sen är det ju en stor tidsskillnad, 6 timmar så lite svårt äre o ställa om sig, fast inte när vi åkte dit för då var jag också vaken hela tiden och då ställde jag om sömnsrytmen på nolltid. Men nog om mitt sovande :P

Ngt som var lite roligt var när vi kom till Frankfurt (om det nu stavas så, har ingen aning :P) så fick vi lite specialbehandling, vi fick nämlingen gå lite bakom och sen åka en buss ute på själva flygplatsen för att vi skulle hinna med planet till arlanda. Det blev mkt springa i trappor men det gjorde inget, för vi gick av vid gate 14C och sen skulle vi bort till 24A, och Frankfurts flygplats är ganska stor om man säger så, såg en skylt och där stod det att "bara" A-sektionen hade typ över 60 gater, det är ganska mkt enligt mig ;P

Nej nu ska jag sluta babbla massa tråkigheter.
Jag är hemma och allt är bara bra, ska väl börja packa upp snart :/ booooooooring! men måste ju ha rena kläder liksom ^^

Hare bra!
Pusshejsan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0