Hejsan hoppsan!

Allt bra med er? :)
Här är det bara bra, fick sluta två idag så det var skönt, men sen imorron så kommer jag nog jobba till fem, men det går bra, har gjort det förut och det 'är inte så jättejobbigt,. man vänjer sig ;)

Igår så var jag på bio med min moder, fader och solis :) Vi var och såg Mama Mia! Den var hur bra som helst :D Och det var fullsatt i biosalongen,. Men den är verkligen sevärd!

Har precis ätit lite glass med kolasås :) mums!
Och nu ska jag nog gå ut o lägga mig i solstolen :)

Ha en bra fortsatt dag !
<3

Kommentarer
Postat av: elin

imorgon (fredag) ska vi vara hoss jessica vid 6, ska vi gå ihop om någon present? =)

2008-07-24 @ 16:52:37
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0