Från Disney

När vi var till Epcot center på Disney så åkte vi i golfbollen, där inne får man följa människans utveckling från forntiden har jag för mig att det var och fram till nu. Man får se hur allt har utvecklats.
Och under tiden man åker den turen så får man svara på några frågor, och i slutet så får man se en liten "video" om hur ens framtid kommer att se ut.
Dem har då gjort den baserad på ens svar.


Här är mamma och jag ;D



Så här kommer vi se ut i framtiden om man går efter våra svar.
Detta var ju inte den enda bilden men man kunde bara skicka en till ens e-mail. Och det var denna som vi "kunde" skicka.

Men det är lite småroligt, det roligaste var ju när man såg figurerna röra på sig och göra olika saker och så såg man bara sitt huvud sitta uppe på axlarna :P

Vi åkte denna resa två ggr så vi fick lite olika framtider eftersom att det inte är samma frågor,.

Flera bilder kommer att komma så fort jag fixat över dem till datorn.

PUSS <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0