-

asså kan inte dessa j*vla tankar bara försvinna,...
vad allt skulle va så mycket lättare då
vad ska man göra ??
varför kan man inte bara vara den man är och bli älskad för just den..?
det är dem små sakerna som gör oss speciella
om alla såg ut och var likadana,, vad tråkigt det skulle va
men ändå så kan man (jag) känna en sorts press på att man måste va och se ut på ett speciellt sätt för att bli omtyckt
egentligen, vad spelar det för roll
alla är unika
jag hatar dessa tankar
dem kan få en att må så dåligt
usch!!

nog om sånt här nu, men det är bara det att jag inte kan förstå, eller jag förstår men ändå så gör jag inte det... :S

aja, just nu sitter jag här igen :P ska ta och måla tånaglarna om jag hittar ngt fint nagellack :)
har kommit på jättemånga olika saker som jag måste köpa, eller som jag vill köpa ;) Nytt smink, kläder, nagellack, bara för att nämna lite :P

Nej nu har jag bestämt mig, det blir ljusrosa tånaglar :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: elin

hur äre? :(

2008-07-13 @ 19:24:12
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: sofie

till och från :/ ibland känns det rent ut sagt förjävligt..

2008-07-13 @ 19:49:14
URL: http://sossefis.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan alltid prata med mig om du känner för det <3

2008-07-14 @ 14:34:46
Postat av: elin

det var jag som skrev så du vet ;P

2008-07-14 @ 14:35:09
Postat av: sofie

taack, det betyder mer än vad du tror <33333 (jag fatta det ;) )

2008-07-14 @ 17:20:35
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0