torsdag + fredag

 TORSDAG: Ja igår så börja dan lite segt, vakna typ 5 timmar innan jag skulle till Elin, så då tänkte jag att men då kan jag ju ta det lite lungt så slipper jag stressa och så. Så vad tror ni händer, jo jag kutar runt som en galning typ 40min innan bussen går och packar och fixar det sista, bussen gick 14.20 och 13.50 så sitter jag och äter lite, snacka om bra planering lr vad^^
Men iaf, jag hann med bussen och som tur var så gick jag på nere vid centrum för annars så brukar man få vänta ett tag innan den kommer (brukar gå på vid ett annat ställe på vägen), och igår var det rena rama turen att jag gjorde det för den va lite sen lr ja två busschaffisar prata lite för LÄNGE så om jag hade gått på där jag brukar så hade jag fått stått och frusit i typ 10min. så det kan gå... Snacka om tur man kan ha IBLAND!
Men jag kom iaf fram, och väl framme så står Elin och väntar på mig :) hyrde sedan ngra filmer, jag somna dock till en men ändå, jag såg en av dom iaf haha :)
Så igår var jag ju då med Elin :D och som sagt var så kolla vi då på film, spela wii (var askul ;D) fota lite och så tog vi en långpromenad i kylan, riktigt skönt faktiskt :) sedan så fota vi lite igen ;)
Vi bestämde att vi skulle se på SHREK DEN TREDJE när vi skulle gå och lägga oss, vilket kanske inte var så smart då jag somna :/ men men, vaknade ibland av att Elin garva som en idiot xD haha.. Sen blev det fredag..

FREDAG: Gick upp vid 12.00 för att det var meningen att jag skulle ta 13.40 bussen, men det blev inte riktigt så. Sluta med att jag stanna ett tag till, så då följde jag med Elin när hon skulle sola :) Så då när vi gick fram o tillbaka så lyckades vi få en liten promenad på köpet, men jag var rädd att iaf nån mötte oss så skulle dom skrämmas av hur jag såg ut, har varit lite småhängig idag så sorry Elin ifall jag varit lite osocial, men men som tur va så mötte vi nästan ingen, lr ja ngn mötte vi men dom blev ej rädda :P som tur va! haha...
Annars så tog vi det rätt så lungt tills min buss gick 17.50..
Och tror ni inte att den bussen oxå e lite försenad och så, Jo SJÄLVKLART, berodde väl på att det var halt o så men ändå :/ kom hem iaf (typ 10min senare än jag skulle ha gjort)...men men...

Har inte gjort så mkt sen jag kom hem, åt en macka och kolla tv, ska nog göra det igen innan jag sover, e faan astrött så idag blir det nog en tidig kväll.

YOU KNOW WHAT YOU GOTTA DO!

Ha det så bra! Pusshej♥


image4

Kommentarer
Postat av: elix

vilken fin bild du har tagit (:

2008-01-06 @ 17:58:26
URL: http://elixerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0