sådär ja!

har nyss läst elins blogg (elixerixon.blogg.se checka in) där det stod att jag var tvungen att uppdatera, så då blev det nu ^^ ,
Idag så var det ju skola som vanligt, hade faktiskt inte så mkt läxor till idag, fövånansvärt nog, men det var bara skönt :) fast vi hade ett sam-prov/läxförhör (fatta aldrig vad det var vi hade) men det gick väl sådär, kunde gått bättre, men jag "glömde och orka" inte plugga så mkt, och sen igår kväll när jag väl skulle läsa igenom allt så somna jag typ efter ngra sidor, så då tänkte jag men om jag sove nu så kan jag gå upp lite tidigare imorrn så hinner jag läsa det sista då, men icke sa nicke, så det blev lite svårare när man väl satt där än vad det hade varit om man nu läst lite mer, men som man säger, man ska lära av sina misstag ;P
Annars idag så har jag varit på stan o fikat med Marre :) alltid lika trevligt, efter det så gick vi runt lite på stan, sen när vi skildes så var klockan nästan six o'clock så då kunde jag åka med pappa hem :)
Har tennis nu vid åtta så jag måste väl göra mig iordning ganska så snart, men som tur e så skjutsar papa mig vilket är väldigt skönt när man tränar lite sent, slutar nio så det blir lite sen :P

Imorrn så ska jag till Elin :D ska sova där ända tills på söndag :) och på lördag blire shopping :) hoppas att man hittar nge fint =) hur det än slutar så får ni veta det nästa gång..

nee nu måste jag nog nörja göra mig iordning, hare så bra!
Pussshejsvejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0