Nytt År!

Ett nytt år har nu börjat, kanske inte på bästa möjliga sätt, kunde ha börjat bättre. mkt bättre. Men det var ändå roligt att träffa kompisar o så :) alltid lika roligt. Och TACK Linus igen för att du följde mig, var jättesnällt.. Dock allt som hände så var det ändå trevligt att träffa kompisar. Men som sagt, man får göra det bästa utav situationerna.

Annars så har jag inte gjort så mkt idag, återhämtat mig från igår/imorse och bara tagit det lungt. Det är rätt så skönt det me ==  Har ju lyckats skaffa mig en förkylning, har ont i halsen och e hes, usch säger jag bara, icke bra :/  gör ont när jag sväljer o så, men det låter lite roligt när jag pratar haha, men det e ju f*n jobbigt..  Men jag e tvungen att bli "frisk" snabbt, ska ju va med Elin aka ÄNGELN på torsdag :D och då vill man ju ej va sjuk. n förkylning har väl aldrig skadat så, men det är ju roligt om man kan prata ( då Elin o jag e väldigt bra på just de haha ><) o så. Så då kan man ju inte va hes hehe..

image1
Nehe nu ska jag ta och kila!
Ha ett underbart år allesammans!
Pusss♥

Kommentarer
Postat av: elix

det var underbart att vara med dig! (:

2008-01-02 @ 21:19:38
URL: http://elixerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0