jahapp!

halloo! allt bra?
nu e jag tbx, iaf för idag, men ändå, måste verkligen bli bättre på att uppdatera, hur länge sen är det sen sist egentligen, har väl inget att skylla på men det har vart lite mkt plugg o så så det har bara inte blivit av, går ju linjen som alla kallar för PLUGG-LINJEN (sam).
 Men idag passar jag på att uppdatera då jag e hemma från skolan.. gick hem igår efter att jag typ bara varit i skolan i typ 2 timmar, men mår man dåligt o illa så gör man. Mår lite bättre idag men jag stanna ändå hemma så att jag kan gå imorrn. Mattis har ju filmkväll som man inte får missa :) så nu gäller det att bli bättre och det är snabbt! men jag tycker att det går väldigt bra :)
Annars idag så har jag väl inte gjort så mkt, gick upp efter nio (jag vet, jag e jättedålig på att sova länge när jag får) o titta lite på tv o så :) sen har jag väl inte gjort så mkt annat, vad ska man egentligen göra när man e sjuk..
Ska väl försöka plugga lite men det kommer väl sluta med att jag gör dom vid nio :P Aja, det visar sig.
Väntar på att pappa ska komma hem nån gång med mat :) McDonalds blire då ingen orkar göra nge annat. Med ingen annan så menar jag mamma som oxå e hemma o sjuk och även min broder, så då är det bara pappa som e frisk..
Det var väl allt för denna gång! Och jag ska försöka att uppdatera oftare..

Ha det bra tills dess!



 

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0