inte idag igen!

usch fy o blää säger jag bara. e hemma idag igen :/ ville verkligen gå till skolan idag eftersom att jag skulle va med elin idag :) o sen skulle vi till mattis, men det blev inställt, inte inställt inställt men för mig blev det ju de :( böööl! ville ju verkligen... men vi kanske kan ta igen det snart :) får ta ett snack med tjejerna ;)

hatar att va sjuk, vad ska man göra egentligen..? det enda som finns att göra är ju att sova, kolla på tv, (äta om man kan) plugga (om man har det hemma) inte så roliga förslag direkt :( usch usch usch..................................
det enda positiva med att va sjuk (fattar inte att jag säger detta, alltså att det finns nge positivt men men?) är ju att man inte behöver sminka sig o det bidrar ju till att huden får vila sig :)
jag e ju fanimej knäpp som ser ngt positivt i att va sjuk men men.. så är det om man är mig xD
aja, vad ska jag göra annars idag? vet inte riktigt, ngt blire väl, kanske plugga lite matte då jag har prov på måndag :/ har ju inte pluggat ngnting än så, man måste väl börja nån gång... annars så har jag ingen aning.
nehe, måntro om man ska ta o äta nge kanske? hmm... tror nog de annars kommer jag nog svälta ihjäl...
men ni får hare så hiimla bra :)
Pusshejsan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0