host host..

Vakna med skitont i halsen, inte bra de, ska ju va med Elin gumman imorrn o då vill man ju inte va seg bara för att man har ont i halsen o huve.. så idag har har jag bara tagit det lungt och ätit huvudvärkstabletter och halstabletter. Och ngt som är jättebra för halsen e ju isglass, det typ "kyler ner" lr vad man ska säga, så mamma va så snäll så hon köpte det till mig när hon slutat, så då har jag ätit ngra såna, men det värsta är att om man äter för många (vilket jag har) så smakar dom inte lika gott som de har gjort, lr ja den första smakar bra och kanske ngra efter det men det är bara att äta på så man blir bra i halsen. Så det är vad jag gör just nu :P hehe...
Var ute typ nyss och då när jag gick så märkte jag att det var kramsnö, så om det håller i sig och om det finns tillräkligt med snö så blire nog snöbollskrig imorrn ^^ ELIN vs SOFIE haha xD får se hur det går:) tror nog att hon kommer vinna men ändå ^^ man får göra sitt bästa, Nu hänger det på snön,om det kan ta och komma lite mer :D
image3

Nee nu ska jag ta o kila.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0