ett tag sen!

halloojsan! Nu är det ett tag sen jag skrev men ska försöka skärpa mig.
Ni kan få en liten sammmanfattning: i fredags så var jag ju då med Elin, kom hem vid halv sju. Sen på lördan så kom Elin med 10.10 bussen, sen bar det av till norrköping :) hitta ngra saker, men mer blire nästa gång då man har mer pengar o så :D Sen så sov Elin kvar till söndan då hennes föräldrar kom o hämta oss, så då som ni förstår så sov jag hos Elin från sönda till månda :) Gjorde massvis med roliga saker, fota, kolla film, spela wii :D och lite sånt :) Vi får va snart igen gummsan =D
Och nu är det tisdag, för tillfälle är jag home alone då min lillebrorsa börja skolan redan idag :P jobbigt, själv börjar man ju inte förens imorrn ;D
Annars idag så ska jag till mormor o fixa lite grejer, får även mat där, PLÄTTAR  :D hon gör nog dom godaste plättarna jag ätit :) och ett annat plus är att jag då slipper oroa mig över vad jag ska hitta på för nge att äta ;D 
Men jag får nog ta och skynda mig nu, ska vara där vid ett halv två nånting och nu e hon ju tio över tolv, så det blir o fixa sig snabbt ;)
Hare så bra!
Pusshejsvejs♥


image5

Kommentarer
Postat av: elix

UPPDATERA!!!!!! ^^

2008-01-13 @ 18:51:49
URL: http://elixerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0