Vilken dag!

jag förstår inte hur kan du påstå att du inte såg mig, jag var inte 5km ifrån dig kanske 5m och då borde man se om man hälsar, jag är inte så liten... lr? OMG!!! och jag förstår inte varför du drog in DET ANDRA när det var DIG och MIG det handla om. jag ignorera dig bara för att du ignorera mig, kommer du inte ihåg det? så varför tror du nått annat!? detta handlade bara om att jag ville visa dig en gång hur det kändes att bli ignorerad och sedan bara utvecklades det.. och det verka inte som om allt var helt klart för dig när vi skildes,  men det kanske är jag som har fel? nee nu orkar jag fanimej inte bry mig längre, jag har sagt hur och varför det hela börja.. det har ingenting med DET att göra. kan du FATTA det? 

annars så har det varit en ganska lugn dag idag, men jag har ändå ganska mkt läxor :( BÖÖL!
man vill ju leva ett liv utanför skolan också, lr hur ^^ som tur va så gör jag det, men ibland känns det som att tiden inte räcker till :/
aja, så vad står på kvällen schema:
-PLUGGA
-KOLLA PÅ TV >< det ärju gossip girl ^^
-KANSKE SOLA :D
-THAT'S IT!!!

vi ses! Pusshej♥

image8


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0