varför?

asså jag förstår verkligen inte varför jag aldrig kan bli nöjd när jag klipper mig, antingen blire för kort lr så tkr jag att det är ojämnt osv osv osv... det enda positiva är att det blev väldigt mjukt faktiskt när man fick bort det kluvna, men jag gillar inte att det blir kortare, men det är väl så det ska bli när man klipper sig. får ta till elin's trick och massera hårbotten så det kanske växer snabbare ^^ hahah... nej nu får jag skärpa mig, bara det får växa lite och gå ngra dar så brukar jag vänja mig, och som tur e så växer det ju ut iaf. (jag e ju fasen knäpp, ett inlägg om hur onöjd jag blir när jag klipper mig :S weirdo =moi)
men ni får ha en fortsatt trevlig måndag :)   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0