varför kan jag aldrig lära mig :/

nee, asså, jag har italienska-prov imorrn och det ämnet är inte direkt min starka sida, så då betyder ju det att jag borde ha börjat i god tid o plugga osv, men nejdå, dum som jag e så börjar jag idag :/ jag har ju bara mig själv att skylla på, men att jag aldrig lär mig att börja plugga i god tid, vad allt skulle va så mkt lättare och kanske till och med roligare för då kanske man fattar mer och det blir ju roligare när man fattar :) det blir väl som det blev med svenskan --- jag får göra mitt bästa och försöka så mkt jag kan, och förhoppningsvis så lär jag mig till nästa gång. man kan ju alltid hålla tummarna=)
nee nu ska jag plugga lite innan tennisen :)
ha det trevligt    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0