tisdag!

har nyss ätit litegrann, var väldigt hungrig må jag säga, även fast det var fisk o potatis idag så åt jag inte så mkt för att det var ngn konstig kall dillsås me don't like at all! USCH!
var en väldigt jobbig/bra dag annars, det jobbiga var att jag har haft huvudvärk konstant idag och det braiga var att jag fick massage av massage-stolen i 30 min :D och att vi fick sluta tidigare då svenskalärarn kunde flytta på svenskalektionen så då hade vi den under engelskan efter att vi sett färdigt på engelskafilmen då >< ah ni fattar vad jag menar (hoppas jag) ;P så då sluta jag kvart i två ist för fem i halv tre =)

ska annars till malmköping idag o kolla på kakel =)
efter det iaf så blire läxor som vanligt har inget tills imorrn men det kan ju alltid va bra o göra dom lite innan ^^ sen så är det ju Gossip Girl ikväll :D det får man inte missa =)
nej nu ska jag ta o lata mig tills vi ska åka ;D
ha det så bra!
Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0