söndag kväll!

hallojsan allihoppa! läget? hoppas att det är superb O)
vakna hos elin vid kvart i tio då jkag hör henne säga (ungefär) : ska inte klockan ta och ringa snart? men det visa ju sig då att den bara var kvart i tio och vi hade satt den på elva, så det var ju tur att inget hade hänt med mobilen så att vi hade försovit oss.. men det hade det inte, för duktig som den e så ringde den prick 11.00 så då var det bara att masa sig upp ur sängen då bussen gick 12.00, men vi hann som vanligt. och snälla som elin's föräldrar e så fick jag skjuts till bussen :D thank you!
sen när jag kom fram bar det av till mormor där jag skulle fixa lite grejer, kom hem hit vid fyra nån gång, och nu sitter jag här o lyssnar på musik mm.
ska nog ta o plugga mot kvällsningen.. booring! men det måste ju göras som allt annat ^^
usch, till nästa vecka så har jag franska, italienska, NO-PROV, och en j*vla bok som ska vara utläst till på freda (har typ bara läst 5 sidor lr ngt) men den e så tråååkig >< kan man aldrig få läsa nge bra böcker? bara uråldriga från typ 50-talet :P det är så att man somnar... aja!

men ni får ha det bra :)


image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0